Pardavimas
Pardavimo modulis skirtas :
- pardavimo sąskaitų suvedimui, generavimui ir siuntimui pirkėjams,
- pardavimo grąžinimo operacijų suvedimui,
- parduodamų prekių rezervų, užsakymų (pasiūlymų) formavimui ir siuntimui pirkėjams,
- i.SAF dokumentų registro informacijos formavimui,
- transporto važtaraščių formavimui,
- prekių/paslaugų/kodų pardavimo analizei,
- atliktų paslaugų registravimui, sąskaitų-faktūrų generavimui.
Servisas->Pardavimai->Pardavimo operacijos
Pardavimo dokumento vedimo pagrindiniai žingsniai:
- Kuriamas naujas dokumentas. Suvedama bendra informacija (dokumento numeris, data, klientas).
- Jei reikia, tikslinama informacija apie mokėjimo terminus.
- Įvedamas dokumento turinys (detali informacija).
- Dokumentas patvirtinamas (atliekamas informacijos perkėlimas).
Pagal dokumento detalią informacija, pardavimai skirstomi į tris tipus:
- prekių pardavimas
- paslaugų pardavimas
- kodų pardavimas
Sudėtingesniais atvejais tame pačiame dokumente gali būti panaudojami visi trys tipai.