Aptarnavimo ir pardavimo standartas

Įvadas

Rivile ekosistemos siekis yra nuolatinis tobulėjimas ir fantastiška klientų, partnerių, darbuotojų patirtis, kuri ateina kartu dirbant, įveikiant iššūkius, peržengiant save.
Tai ateina su drąsa, atvirumu, buvimu kūrėjais.

Suvokiame skirtumą tarp „gerai atlikto darbo“, „gero aptarnavimo“ ir „fantastiškos patirties“.
Suprantame ekosistemos tobulėjimą kaip bendrą veiklą, kai bendruomeniškai tobulėja klientai, partneriai, darbuotojai.
Bendras tobulėjimas prasideda nuo bendros kalbos, todėl parengėme aptarnavimo ir pardavimo nuostatas, kurios padės dar geriau susikalbėti, kartu gerinti aptarnavimą ir bendrą patirtį.

Nuostatos yra mūsų gairės, jos padeda ir įgalina, kinta ir tobulėja. Jos nėra skirtos suvaržyti ar kontroliuoti.
Kviečiame visus skaityti nuostatas, mąstyti, taikyti, tobulinti ir tobulėti. Pastabų, pasiūlymų visada laukiame rivile@rivile.lt.