Parduodamos prekės, kurioms gali būti reikalingas garantinis aptarnavimas.
Garantiniam aptarnavimui pristatyta prekė atpažįstama pagal jos serijinį numerį arba kodą ir pardavimo dokumento numerį.
Prekė gali būti remontuojama arba pakeičiama kita tokia pat preke.
Klientas gali būti informuojamas elektroniniu laišku apie garantinio remonto užsakymo statuso pasikeitimą (remontuojama, ruošiama siuntimui, išsiųsta ir pan.)
Garantinio aptarnavimo uždavinio (RMA) pagrindiniai veikimo principai :
Garantinio aptarnavimo uždavinio (RMA) operacijų valdymas atliekamas tvirtinant būsenas:
Serijinio numerio (SN) vedimas:
Jeigu prekės bus atpažįstamos pagal serijinius numerius, jų kortelėse 1 logistikos laukui priskiriama reikšmė SN.
Servisas ->Pardavimai -> Pardavimo operacijos
Pardavimo operacijos papildomame lauke suvedami parduotų prekių serijiniai numeriai:
Tokios prekės bus atpažįstamos pagal serijinį numerį.
Prekės gali būti parduodamos ir be serijinių numerių. Tada jos bus atpažįstamos pagal prekės kodą ir pardavimo dokumento numerį.
Servisas ->CRM -> CRM operacijos
Garantinio aptarnavimo operacijoje įvedamas prekės, kuriai bus atliekamas garantinis aptarnavimas, serijinis numeris.
Pagal jį automatiškai surandama pardavimo operacija ir klientas.
Jeigu prekei nenaudojami serijiniai numeriai, tada įvedamas jos kodas ir surandama pardavimo operacija.
Pardavimo operacijos laukas yra privalomas. Prekės, išskyrus aprašytas filtravimo lentelėje RMA_AKSESUAR , turi būti parinktoje pardavimo operacijoje.
Pasirenkama kita užduotis : prekė remontuojama ar prekė keičiama.
Tolesni veiksmai atliekami tvirtinant garantinio aptarnavimo operacijos būsenas.
Kai prekė remontuojama
Tvirtinant būseną "Gauta" , reikia nurodyti padalinį, kurio prekės bus naudojamos remontui:
Būsena pasikeičia į "Remontuojama" ir sugeneruojama operacija su atsargomis, kurioje reikės nurašyti remontui sunaudotas medžiagas.
Kai prekė keičiama
Tvirtinant būseną "Gauta" , automatiškai sukuriamos pardavimo grąžinimo ir naujo pardavimo operacijos, ir jų kodai priskiriami CRM operacijoje:
Grąžinimo operacijoje automatiškai priskiriamas grąžinamos prekės serijinis numeris.
Naujoje pardavimo operacijoje reikia priskirti prekės, į kurią vyksta keitimas, serijinį numerį.
Tvirtinant tolesnes būsenas, fiksuojami veiksmai: paruošta siuntimui, išsiųsta klientui.
Priklausomai nuo aprašytų parametrų, tvirtinant būsenas galimas elektroninio laiško išsiuntimas klientui.
1. Į RIV_GAMA\ALL katalogą įrašoma vp_rma programa.
2. CRM operacijos koregavimo lange užprogramuojamas INIT, Close ir PO Close.
Servisas -> CRM -> CRM operacijos -> CRM operacijos koregavimas
INIT'as CRM operacijos koregavimo lange: =vp_rma(thisform)
CLOSE'as CRM operacijos koregavimo lange: =vp_rma(thisform,10)
PO CLOSE'o CRM operacijos koregavimo lange: =vp_rma(thisform,11)
Pirmą kartą atidarius CRM operaciją automatiškai atliekami šie veiksmai:
Susikuria CRM užduotis GA:
Sukuriamos CRM būsenos (tik jei CRM'e dar nėra būsenų): "Patvirtinta siuntimui", "Gauta", "Remontuojama", "Ruošiama siuntimui", "Išsiųsta klientui", "Atšaukta".
Reikia papildomai priskirti vartotojus, kuriems bus leidžiama keisti būsenas.
Jei CRM operacijose jau naudojamos būsenos, tai RMA uždaviniui reikalingos būsenos sukuriamos papildomai, ir priderinama programa, kad būtų išlaikytas visų būsenų funkcionalumas.
Būsenų aprašyme yra įrašyta funkcija prieš būsenos patvirtinimą su atitinkamais parametrais, pvz., vp_rma(thisform,12)
Jeigu priskirtas trečias parametras, pvz., vp_rma(thisform,12,1)
, tai tvirtinant būseną, klientui elektroniniu laišku išsiunčiamas pranešimas apie būsenos pasikeitimą.
3. Pardavimo operacijų sąraše sukuriamas papildomas laukas serijinių numerių vedimui:
Pagal nutylėjimą papildomo lauko numeris lygus 1.
Jeigu sukuriamas laukas kitokiu numeriu, tai programoje reikia atlikti atitinkamus pakeitimus:
local pnr1,pnr2,pnr3
m.pnr1=1 && papildomo lauko numeris pardavimo operacijose SN vedimui (pagal nutylėjimą 1)
m.pnr2=1 && papildomo lauko numeris CRM operacijose prekės kodo vedimui (pagal nutylėjimą 1)
m.pnr3=2 && papildomo lauko numeris CRM operacijose padalinio kodo vedimui (pagal nutylėjimą 2)
4. Sukuriamas logistikos kodas "SN", kuris priskiriamas prekėms, kurioms bus vedami serijiniai numeriai.